fredag 28 september 2012

Fint höstväder ska tillvaratas


Efter 4 lediga dagar går jag tillbaka till arbetet med mina nya, förbättrade ögon. Måste komma ihåg att ta det försiktigt då :) Såklart är det ju världens finaste väder idag. Synd att nu inte riktigt kan vara ute och tex räfsa. Fast en liten tur va jag nu ut på gården iallafall och kollade så den nu fortfarande finns kvar. Kan ju konstatera att det börjar bli höst.


Höstgul asp. Rasslar väldigt när det blåser.

Septembergubbar :)

Nu har ju min underbara Electrolux kaffekokare dött helt så (påknappen funkar ej mera) efter nästan  6-7 år får jag koka kaffe me något annat. Just nu prövar jag en presskanna. Lite kul och enkelt. Kanske jag skaffar en egen ?

Fransk presskanna - är det sånt som gäller nuförtiden??
Till vänter syns stickade pannlappar, från norge.

Lilla Frun testar ögonen

Inga kommentarer: